Sólisté

Hana Blažíková | soprán

Hana Blažíková je absolventkou Pražské konzervatoře (2002) a mistrovských kurzů u Poppy Holden, Petera Kooije, Moniky Mauch a Howarda Crooka. Věnuje se interpretaci převážně barokního, renesančního a středověkého repertoáru a spolupracuje s orchestry a hudebními tělesy z celého světa, z nichž jmenujme Collegium Vocale Gent, Bach Collegium Japan, Sette Voci, Gli Angeli Genève, La Fenice, Tafelmusik.

V roce 2011 debutovala v newyorské Carnegie Hall s orchestrem Bach Collegium Japan pod vedením Masaaki Suzukiho a vystoupila v Janových pašijích s Bostonským symfonickým orchestrem. V roce 2017 debutovala na prestižním Salzburském festivalu (Salzburger Festspiele) v sérii tří oper italského barokního skladatele Claudia Monteverdiho L’OrfeoIl ritorno d’Ulisse in patria a L’incoronazione di Poppea. Orchestr English Baroque Soloists a sbor Monteverdi Choir řídil John Eliot Gardiner.

oficiální stránky Hany Blažíkové

Barbora Kabátková | soprán

Studiu zpěvu se vždy věnovala soukromě. Díky interpretačním kurzům pod vedením Maria van Alteny, Petera Kooije, Julie Hassler, Howarda Crooka či Joela Frederiksena nalezla cestu ke staré hudbě, které nyní věnuje nejvíce času. Hraje na středověké harfy a psalterium. Je uměleckou vedoucí a dramaturgyní vysoce ceněného ženského souboru Tiburtina Ensemble.

Barbora Kabátková pravidelně vystupuje na předních českých a světových koncertních pódiích a spolupracuje se soubory jako Collegium Vocale Gent (Philippe Herreweghe), Collegium 1704 (Václav Luks), Cappella Mariana (Vojtěch Semerád), Concerto Melante (Raimar Orlovsky), Accentus Austria (Thomas Wimmer) či La Grand Chapelle (Ángel Recasens).

oficiální stránky Tiburtina ensemble

Markéta Cukrová | alt

Patří mezi vyhledávané interpretky v oboru barokní hudby. Z českých souborů pravidelně spolupracuje s tělesy Musica Florea či Collegium Gabriely Demeterové, v zahraničí pak se švýcarským orchestrem Musique des Lumieres či s polským souborem Arte dei Suonatori.

Je členkou vysoce ceněného souboru zaměřeného na hudbu středověké Itálie Mala Punica, a ženského vokálního souboru Tiburtina Ensemble. Věnuje se také koncertnímu vystupování s oratorním, komorním a písňovým repertoárem od W. A. Mozarta a J. Haydna po H. Berlioze, A. Dvořáka, B. Martinů a dalších autorů.

Účinkovala na řadě festivalů, jakými jsou Toujours Mozart, Resonanzen Festival ve Vídni, Tropical Baroque, Schleswick-Holstein Festival, Festival de la Chaise-Dieu, Festival de Sablé či Biennale Alte Musik Berlin.

Oficiální stránky Markéty Cukrové

Tomáš Král | bas

Tomáš Král studoval zpěv na JAMU a dále se zdokonaloval pod vedením Julie Hassler, Howarda Crooka, Petera Schreiera, Joela Frederiksena a Ivana Kusnjera.

Jako sólista vystupoval na festivalech jako Festival d’Ambronay, Tage Alte Music Regensburg, Oude Muziek Utrecht, MA Brugge, Salzburger Festspiele či v bruselském centru Bozar.

V roce 2016 se zúčastnil vysoce ceněného scénického provedení Janových pašijí J. S. Bacha se souborem B’Rock Gent v inscenaci Pierra Audiho. 

Tomáš Král se podílel na řadě vysoce ceněných nahrávek věnovaných zejména dílu Jana Dismase Zelenky (Missa Votiva, Requiem & Officium defunctorum, Responsoria pro hebdomada sancta, Sepolcri aj.). 

Oficiální stránky Tomáše Krále

Jaromír Nosek | bas

Jaromír Nosek vystudoval zpěv na Pražské konzervatoři a na AMU v Praze. Absolvoval stipendijní stáže na Dartington International Summer School ve Velké Británii (Emma Kirkby), na Accademia Chigiana v italské Sieně (Christophe Rousset) a na Conservatorio Santa Cecilia v Římě (Sara Mingardo) a zúčastnil se řady mistrovských interpretačních kurzů.

Pravidelně spolupracuje s renomovanými českými soubory a orchestry, jako jsou Collegium 1704, Cappella Mariana, jeho bohaté koncertní zkušenosti však zahrnují i spolupráci s řadou souborů zahraničních – například Wrocławska Orkiestra Barokowa, Gli Angeli Genève, Vox Luminis, La Venexiana či Lautten Compagney.